piątek, 11 października 2013

ZAWIESZAM!

Tak jak w tytule, zawieszam. Powód ? Jest ich kilka. 
Pierwszy, mnóstwo nauki :/
Drugi małe problemy, takie osobiste.
No i trzeci. Jakiś anonim oskarżył mnie o to że ściągam rozdziały z czyjegoś bloga. Więc przeleciałam wszystkie blog które czytam i nie było niczego takiego jak ja mam, a tak na marginesie to ja czytam TYLKO blogi o Kicku i Leonettcie, Naxi i Maracesce. Nie mam nigdzie innych. Dlaczego? Bo tylko z tych dwóch seriali podobają mi się blogi i jedynie te pary lubię. Więc przepraszam że nieumyślnie ściągnęłam rozdziały z jakiegoś bloga którego nie znam :/
A no i najważniejsze, nie wiem kiedy wrócę, jeśli wrócę :( 
Ewka <33 

4 komentarze:

  1. Nie mozesz zawiesic
    ja kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. oo szkoda ;(
    Ale będę czekać :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Co? Jak to? Musisz wrócić?!
    Nie przejmuj się jakimś tam nic nie wartym anonimem!
    One tylko potrafią gadać z anonima! Ciekawe czy w realu odważyłby/aby się powiedzieć coś takiego! Po prostu zazdrości ci talentu i pomysłów! Wracaj szybko! Czekam! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz... ;((
    Będe tęskinić....
    Czekam na twój szybki powrót :D
    i nie przejmuj się tym anonimem :D
    Kocham <33333333

    OdpowiedzUsuń