środa, 16 października 2013

Rozdział 33- ostatni

-Jack, ale ja nie wiem czy dam radę…- wymamrotała.
-Kim, jesteś dla mnie jak tlen, a bez tlenu się nie da żyć. Jesteś dla mnie jak woda dla ryby, jak słońce dla roślin. One nie dają rady żyć bez tego, a ja nie dam rady żyć bez ciebie.- powiedział, ja chciałam mu wybaczyć ale to trudne lecz jeśli się kogoś naprawdę kocha da się wypaczyć wszystko.
-Jack, jasne że ci wybaczę. Proszę przytul mnie.- powiedziałam, a Brewer zrobił to o co go prosiłam, wtulił się we mnie jak w pluszowego misia, ale mi to nie przeszkadzało wręcz przeciwnie odwzajemniłam jego gest.
-Już niegdy cię nie puszcze.- oznajmił Jack, a ja się zaśmiałam pod nosem.
-Nawet nie zamierzałam o to prosić.- śmiałam się. Staliśmy tak przytuleni do siebie, a żadne z nas nie chciało puścić drugiego.
-Wiesz że tam się zakładają co będzie dalej?- zaśmiał się brunet, a ja spojrzałam na niego jak na idiote.
-Żartujesz?- spytałam się niedowierzając, a mój chłopak pokręcił przecząco głową.
-Kim, kocham cię.- powiedział te dwa piękne słowa, jedne z najwspanialszych słów na świecie.
-Ja też.
-Co ty też?

-Ja też cię kocham.- powiedziałam po czym złączyłyśmy nasze usta w słodkim pocałunku.
***********************************************************************
No i ostatni rozdział. 
Przepraszam że tak to kończę ale ja już nie mam pomysłów.
Ale mam nowego bloga, tyle że nie o Kicku ale o Violi, zapraszam : http://fran-i-marco-zupelnie-inna-historia.blogspot.com/
Zawsze wasza Ewka <33

3 komentarze:

  1. CUDOWNE ZAKOŃCZENIE!! <33
    SZKODA, ŻE TO JUŻ KONIEC! ♥
    LICZĘ, ŻE JESZCZE KIEDYŚ COŚ TU NAPISZESZ!! <3BĘDĘ CZEKAĆ!
    BŁAGAM, ZACZNIJ NOWE OPOWIADANIE!! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie masz już pomysłów to okey :D
    Ale liczę, że będzie nowa historia...
    Nie... ja nie liczę. Ja to wiem :D
    Ma być nowa historia!!
    Plose ♥
    Kocham ♥♥♥
    i czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początek.... Jeju jest Kicka!! Aaaaa dziewczyno kocham cię!!! Ja tylee na niego czekałam!! I nareszcie jest!! Kochanie rozdział jak zawsze wyszedł ci wspaniale!! Pff.. to mało powiedziane on jest NIEZIEMSKI!!! Cudowne zakończenie tej historii. Nie mogłam sobie lepszej wymarzyć!! A teraz... Jak to kończysz bloga?!?!!? O nie kochana tak to nie będzie!! Masz w tej chwili usiąść i pisać rozdział!!! Ja nie wytrzymam bez tego opowiadania!! On jest FANTASTYCZNE!! Dokładnie tak samo jak ty!!! Jak dobrze, że zakładasz nowego bloga!!!
    Po raz ostatni (a może nie?) na tym blogu....
    KOCHAM CIĘ ♥ ANA ♥

    OdpowiedzUsuń